you're wrong

hej, hej, hemskt mycket hej
jävligt dålig är jag på att uppdatera. ganska skönt på ett sätt att jag börjat spendera mindre tid framför datorn. fast då känns det sen att man har en massa mer att göra när man väl sitter.

jobbar på för fulla muggar. gått a-turer dom senaste dagarna. ganska skönt, även om man börjar redan sju. idag hade jag utbildning och fick gå tidigare. det är bara jag på fm, så när jag var klar och skulle vänta på bussen somnade jag nästan. sen missade jag bussen med en hårsmån, så jag fick snällt promenera från granbacka till gälka. det var varmt, och jag hade klätt på mig. cyklade till lassa för utbildningen. hade långärmat, kortbyxat, mössa och solbrillor, ajo, det var en del som kollade konstigt på mig. undra varför? drog till stallet på em, tömde båda boxarna klart. andades lite stalluft och suktade efter ett ridpass. det hade gått knappt en vecka och jag var ridsugen. tur att linnea var så snäll. men jag är fortfarande ridsugen. fast inte så stallsugen. jag saknar inte att verkligen måsta gå till stallet varenda dag. sen när man kan komma och gå hur man vill, det är nice.


goaste gänget ju .. förra sommarn ..

hamnade hos hedqvist på kvällskvisten. satt hemma hos dom en stund, sen brummade vi med bilen. jh körde som en biltjuv och jesper levde om som en galning. men det är tur att man är lättroad och har bra humor ;) när vi insåg att klockan var ganska mycket kastade dom ut mig ur bilen och körde hem.

åker till stockholm imorrn. längesen jag var där. juli förra året skulle jag tippa. dock har pappa inga pengar förrän måndag, men det blir skönt att komma bort och bara vara litegrann. sova, strosa på stan, äta mcflurry. ids inte engagera mig i större grejer som grönan eller nått sånt. tänkte flyga hem på måndag morgon eftersom jag inte börjar förrän 14. men så kom jag på att jag har bilskola 9 på morron. suck, ska försöka boka om den. fast jag hade behövt köra så ofta som möjligt. jamen, börjar fan sju imorrn, dags att stänga ögonen. god natt

Kommentarer
Postat av: jh

haha, kastade ut dig var väll å ta i xP

du kan väll skicka bilderna från förra sommaren någon gång, ;)

2009-06-26 @ 11:10:00
Postat av: Jk

haha. jaru, nog tycker jag jesper kastade ut mig ;)

jo, påminn mig så skickar jag.

2009-06-26 @ 20:11:07
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide