sombody told me

hej, hej, hemskt mycket hej
sitter nu hemma i stockholm. det känns faktiskt som hemma här nu. hade gärna bott här.

sov två timmar inatt. så det var tungt att kliva upp sex och fara till jobbet. det bara sved i ögonen av trötthet. jag höll nästan på att somna stående, haha. slutade som tur var tolv och det var inte så tungt arbete tills dess. tog bussen till coop, handlade flyggodis och gick sen till stallet och cyklade hem andra cykeln. hade sån jäkla huvudvärk och den höll i sig jävla länge, kände mig nästan illamående på flygplatsen. men gissar att det är resultatet av för lite sömn, dåligt med mat/vatten och stark sol. halvsov halvvägs till kramfors och ända till arlanda. tror jag somnade en stund också, för jag kommer inte ihåg när dom boarda i kramfors, hehe. jävligt varmt och kvavt, uäh. man kände sig lite äcklig.


har ätit kycklingrulle från ett ställe i gröndal. det var den sämsta rullen jag ätit. torr och snuskig. nej, tacka vet jag pizzabagarn. hade inte förvånat mig om jag blir förgiftad sen. men som tröst tänker jag äta en mcflurry. tjoho. ska och handla sen också, kanske drar en ragg genom stan. det gillar vi bypajsare ;)

just nu är det fotboll. sverige spelar riktigt bra, tycker jag som kan så mycket om fotboll, haha. men jag är inte så säker på det här med straffarna. men får väl hålla en tumme iaf. på återskrivande, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide