when it's true

hej, hej, hemskt mycket hej
idag har jag ätit middag från donken, mums. jag förstår inte varför massa hatar deras mat. och såklart tog man ju en mcflurry till efterrätt. var på arlanda ungefär en timme innan planet skulle gå, 18.50. men jävla kul att planet då var försenat till 20.00. så jag fick sitta vid gaten helt själv i flera timmar. i slutändan var förseningen ända till 20.15. tur att jag köpte aftonbladet så man kunde läsa något iaf.
flygresan gick bra, kändes inte så jättelångsam faktiskt. läste tidningen + bilagan i princip hela vägen. var väl i gällivare först kring elvatiden. jävligt kallt var det kan jag lova. enda positiva är väl att man slipper somna och vakna varm och svettig som i sthlm, haha. kan inte riktigt säga borta bra, men hemma bäst denna gång. eftersom båda ställena känns ganska hemma.

ska bara dra en snabb snok och sen blir det nog förhäxad. ska köra med bilskolan nio imorgon, suck vad tidigt. sen jobb 14-22.30, jag kommer avlida. god natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide