out of sight

hej, hej, hemskt mycket hej
det känns mycket senare än vad det är. fast jag är inte trött än. för jag råkade somna kring lunch. dåligt av mig, men hur skönt som helst.

började laga maten innan jag drog till stallet. fick rida timpan. det var kalaskul. vi var rätt många idag, vi hade några inhoppande dressyrnissar. är cpnöjd över det mesta idag. mina skänklar speciellt. dom var inte superstadiga, men hundra gånger bättre än vad dom brukar vara. och lotta sa att min högersida hade blivit mycket bättre! big smile. timpan var såklart fin. hade nog kunnat fixa form och takt ännu bättre hela tiden, men det får man väl ta eftersom. är very nöjd ändå. långlectormalin hade kollat medans hon väntade på sin lektion och häst. och när hon hämtade sadeln från mig sa hon att det sett jättetrevligt ut :) skryt, men det händer faktiskt inte speciellt ofta, tror jag ;) hoppas hon inte bara sa för att säga. jag är jävligt dålig på att ta beröm, hrm.


sen var det bara att skynda hem och fixa klart maten och duka fram. efter det har carre och jag suttit och gått igenom massa av mina bilder. ska sätta några på skiva och ge till moster. det är väl tänkt att dom ska finnas med på tärendöveckan i sommar. men det är ju bara det att jag skulle välja ut ttyp femton. i mappen just nu är det 80. det är så jävla svårt att välja ut några. för jag kan tycka vissa är sjukt fina, medans mamma och säkert andra inte riktigt håller med. nåväl, vi får väl se hur det blir med dom. är pepp att fota lite macro nu, men måste bara ha nått fint att fota.
nu ska jag nog kolla lite mer förhäxad, kanske börja pyssla på presenten. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide