be careful what you wish for

hej, hej, hemskt mycket hej
bara blivit stallet idag, som vanligt typ.
fixat åt madde. fick strumpan på min lektion. vi hoppade lite hinder, typ en båge med tre hinder. sockan var så himla pigg och glad. vilken framåtbjudning han hade alltså. ibland gick det nästan lite för fort, hihi. det var iaf cpkul att hoppa. och strumpan är så skojig att hoppa med, han är så duktig :) jag kände mig som en svajig flaggstång till och från, men ibland red jag riktigt bra, heh. red för lotta, och det är alltid en hit.


bjussar ett gäng på denna fina bild, heheheheheheheh
 jag gillar inte min sits. men har en massa att skylla på ;)


borstade madde en gång till eftersom hon tog en siesta när jag inte märkte. sen byggde vi fram halv nio. skulle hoppa bana, huset. där lärde jag mig något nytt. hade ingen aning om vad huset var för något, men nu vet jag. och den har skorsten till och med ;) red fram med graman, för det tyckte moi and lo lät bra. kändes som om det vart lite skillnad på kusen. hoppade fram, kändes ganska bra faktiskt. hoppade fram lite mer, hade lite dåligt med fart först. red banan sen. jag var näst sist. fick väl ett par inte så snygga språng. jag åt tjottaheiki med benen och allt. men tror vi fick ett och annat bra språng också. så jag är ganska nöjd. det gick över förväntan iaf. fick en del kula kommentarer också, men känns inte rätt att dra dom hära liksom.
liftade sen hem med hedan, det blev en drive förbi nordan. och det tog ett tag innan jag fattade vad dom skulle dit och kolla ;) hehe, men ingen har väl någonsin påstått att jag är smart så .. marina tyckte även att vi var dåliga på att ragga, men vänta bara. hon skulle se oss in action. jag menar, man kan ju inte fara runt och ragga med en gammal, gift tant i bilen heller ;) hihi.

håller på lägga in veckans bilder på bdb (länk längst ner till höger i menyn). det tar sin lilla tid då det hunnit bli en del. ska kolla lite förhäxad, sen sova och upp ganska tidigt och köra bil, brumm. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide