the importance

hej, hej, hemskt mycket hej
jobbat 14-21.30 idag. det jobbigaste med mitt jobb so far är alla dryga stunder när man inte gör någonting alls. men egentligen ska man väl inte klaga över att få slappa kanske? ska ta med mig körboken och passa på att plugga då. har också börjat cykla till jobbet. det är ingen lång bit, tar kanske en kvart. slipper passa bussar och tjoffs då.

imorrn ska jag jobba natt. min första natt. man sover dock på jobbet, så allt för tungt bör det nog inte vara. börjar 18 och slutar sen sju på morgonen. jobbar natt även torsdag. hade också tänkt fara till bilskolan och plugga lite på deras datorer, det behövs. gjorde ett test igår, bara fas a. hade 54 rätt och då är 60 godkänt. attsingen, men nu ska jag verkligen försöka ta tag i pluggandet så jag kan få mitt körkort någon gång. vill verkligen inte kugga. har halkbanan om en vecka, har även bokat uppkörning och teori. men tänker inte berätta när för någon, inte ens mamma och pappa ;) det enda jag kan säga är att det är jävligt länge kvar, buhu. nu ska jag göra annat, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide