bananas are for monkeys

hej jag har psykont i ryggen. när jag suttit still kan jag fan inte ens gå för det gör så ont. sen när man blivit uppvärmd funkar det finers. undra om man börjar bli gammal eller vad. har ont i min mun också, och apropå munnar så har jag två vampyrtänder och jag hade mer än gärna velat ha tandställning och raka, fina tänder alltså. mina är fulast i världen, uh. tyckte btw att fel låt kom vidare i mello. det var väl den låten som jag verkligen satte sist, sen var tre andra på smått minus, annars sprollade det för min del. hrmh, samma visa varenda gång, men hur fan röstar svenskarna?

nu är det sent och jag borde ha sovit för länge sen.
imorrn blire loppelus, kanske satsar på en mysig barristur.
den som lever får se, sleep well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide