big job to do

idag är jag sjuk. det gillar vi inte. har sovit ända till efter fyra. sen upp och äta middag, och tillbaks till sängen. satte på en film. en skräckis blev det, the mist. passade på att se den medans det var ljust ute, höhö.

min näsa är helt igenstängd och min hals är helt fucked up. dock har slänggungorna i skallen försvunnit och så även febern, det är en bra början. inge skola eller stall idag. och inget vettigt bortgjort heller. kanske nått kul på tv senare. tror jag ska kolla ballar av stål ;) well, nu ska jag gå och göra mig frisk. jaaa, jag kom på en sak, jag ska dricka varm choklad! tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide