complicated

jag har städat mitt stallskåp idag, vettigt värre. nu är det väldigt pedantiskt och fint, men vi får väl se hur länge det kommer se ut så, hahaha.
tappskoskiten tog säkert inte ens en halvtimme idag. vi hade inte pluggat på så bra om hovens delar, men nåja, igår var vi ju alla skitbra, hehe. om fem veckor ska vi ta av och slå på en sko, jag känner på mig att jag inte kommer vara bra på det.
spånat, och borstat valle en lång stund. han har blivit så gammal, han är världens mysgubbe nu. inte för att det gör mig nått, det är bara mysigt. imorrn ska vi ut i skogen och busa, om älgarna flygit sin kos. nu är det tydligen tre älgar som härjar på området. alltså, det är väl inge snack om saken, dags att börja skjuta ner dom jävlarna. nämen, nu är till och med jag less, antalet ökar ju för helvete bara.


imorgon ska jag även ta mig till skolan. jag skäms som fan över mig själv. hur svårt ska det vara att ta sig till välkomma och kliva in genom skoldörrarna .. måste beta av dom där jävla resterna som bara växer. men jag har inte tid. och verkligen ingen lust.

jag skäms över mig själv, jag skäms över att jag blev så jävla misslyckad. seriöst, hur svårt ska det vara? det är fan nått fel på mig. det är illa, jävligt illa.
och HAHA, måste bara passa på att håna alla puckade idioter som svansar runt i gällivare. ni är så jävla trögtorkade i skallen att det är lika ni gräver ner er. jag är så jävla less på sånna som ni. jag är jävligt lik, men jag spelar långt ifrån samma liga, jävla ärtkorkar, stick och brinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide