don't give up, you will make it

jag har nu en stark känsla av att skolan inte är grejen för mig. nämen, jag menar, jag var i skolan på måndagen innan lovet, och idag var jag inte. jag har i princip fler ign än g-. fyfan vad jag suger. förstår inte varför jag valde att bo kvar och gå samhällsmedia. varför jag ens övervägde att börja gymnasiet. skulle ha börjat jobba, vars som helst. och sen eventuellt plugga på komvux. men det är lätt att vara efterklok alltså .. hoppas jag fixar detta år, annars får jag väl gå om, inte mer med det.

mockat och fyllt påsar. sen hade vi ju tappskogrej med thomas och patrik. vi snodde valle och övade på att hålla benet bara. mycket lättare när man hade deras byxgrej, då gled ju inte hoven. svårast att få bakbenet att sitta kvar utan att hålla i det. nåväl, det händer väl mer imorrn, men vi skulle inte få börja spika än. tur är väl det. måste komma ihåg att plugga hovens delar, det fick vi i läxa.

har bakat en ny slags kaka idag. haha, får se om den är ätbar.
nu ska jag hämta min lillasyster och så ska vi kolla wild child.
psst .. erik hassle - bump in the road, är också kalasbra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide