full of colour

just hemkommen. varit i stallet knappt en timme. bara fyllt hö, och kvällsmockat. och såklart gett lite uppmärksamhet till båda djuren.

varit förbi ds och morsan sprang in på coop för att köpa hampa så jag kunde få middag. men när vi kom hem blev jag på dåligt humör tack vare att josefin började gnälla och hålla på. så jag vägrade laga middag åt mig själv, pheh. pms-kärringar.

har ju fått mitt paket med kläder idag också. har inte ens hunnit öppna påsen. får la ta och göra det lite senare. nu ska jag slå på en film på datorn. börjar nog med att se klart twilight, för typ femte gången kanske. haha, ja, beroende, men vafan, jag erkänner ju iaf ;) sen får vi se vad det blir mer för film. just nu är jag arg på hela huset, så jag kommer nog hålla mig på mitt rum. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide