if you seek amy

idag har jag varit i skolan. dock var det ju inte så lång dag.
for till stallet. mockade till valle och fyllde hans påsar. sen var jag barnvakt ett tag. hade teori på hästkunskapen. vi är ledig när det är ridning, det man inte vill missa. alltså, då skippar man ju hellre ledigheten måste jag säga. nåväl. kollade en film, läste lite och svarade på frågor.
hjälpte och lasta olle. eller jag höll bara linan och stängde dörrarna, men iaf. tänk att så lite kan förstöra. undra egentligen vad dom där gubbarna gjorde när dom skulle lasta han i sundsvall? kloka var dom då inte. fixade klart valle för kvällen och cyklade sen hem med jh som sällis. det var lite halt, men halkade inget alls.

hunnit duscha när jag kom hem, sen direkt på kina och dinera med mamma, mona och lisa. mums, men jävla mätt blev man. efterrätt hemma, som jag beställt, fruktsallad. dock har jag inte hunnit smaka än, blev lite osugen. kollat så ska det låta, peter settman är så jäkla frän och måns är ju liiite gullig.

nu ska vi kika solstorm hela högen. sen måste jag slagga i mammas säng då mitt rum är utlånat. upp tidigt imorrn, cykeln ska föra mig till stallet kring åtta. mocka, rida, hem, rida, fixa allt och hem sen igen och laga middag. sicken pärs. nånå, nu väntar folket, tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide