roadkill

vaknade omkring samma tid idag. barnen hade kommit över och körde fullt ös medvetslös. kajsa vart så impad av mina naglar dagen innan så jag fixade så hon fick lika fina. hon vart vääldigt nöjd och glad, haha.



jag ville stanna längre och hitta på mera, men mamma hade brådis hem så vi for redan strax innan ett. tråkigt som fan, det var så jävla skönt att bara få vara där i tärendö. när jag är hemma är det bara sova, stallet, data/tv, sova på helgerna. där i byn vaknar man relativt tidigt, gör en massa som man inte gör hemma, sitter inte på datorn och kollar knappt tv. det är så det ska vara nångång då och då. när jag var mindre var tärka pest och pina. men när man blir äldre lär man sig uppskatta stället. bara det inte blir för ofta ;) kollade sen film på vägen hem igen.


har inte gjort nått vettigt alls sen jag kom hem. hållt på en massa med bilder och skit. ides inte fara till stallet eftersom jag egentligen ändå inte skulle dit. massa tvprogram att se på kvällskvisten, håller också en tumme att mina filmer blir klara nångång. tjingpling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide