itchy

blir någon förvånad om jag säger att det inte blev skola för min del idag.
eh, nä, gissade det. men imorgon baske mig!

ägnade förmiddan åt att läsa utklipp från några av stephenie meyers böcker. delar som dom plockat bort innan dom blev publicerade. tyckte det var slöseri på bra sidor, haha, ju mer desto bättre. hittade det på hennes hemsida och allt stod på engelska. men det var lättförstående engelska, så att läsa böckerna på det språket lär inte vara nått problem. i hope.

den fjärde boken fick inte plats i brevlådan, så vi for och hämtade ut den från ica. sen direkt till stallet. fyllde påsar, kvällsmockade, spånade och pussade på djuren. hade headache, så ides inte stanna längre. tog en promenix hem, det var faktiskt ganska skönt, fast lite halt.


alltså, jag tror seriöst någon har slagit min lillasyster i skallen med en träklubba. för när mamma hade vart och handlat sprang hon ner och hjälpte att bära upp påsarna, och nu när morsan inte är hemma ställde hon sig och diska. vad fan har hänt med henne liksom? haha.

nåväl, nu jävlar ska jag läsa den sista boken, spännande! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide