junglehump

hade världens skallebank imorse, men ingen feber iaf.

for till stallet kring halv fem. borstade stålis. sen fick han springa på lina en stund i lilla ridhuset. han var jätteduktig och lydig. lagomt pigg, drog inga bus eller så. tog igenom alla gångarter och promenerade sen av honom. kvällsmockade, fyllde påsar och så. fixade klart det sista åt djuren. liftade hem med hedqvist, hon körde bra, fast fuskade med att köra en autobil. apropå det så måste jag börja vara ut och köra mer.

hatar marros jävla skiva. den säger att den är tom när jag sätter den i datan. hur i himmelen ska jag då kunna få den till mig själv. bajs. kollat när jag tävlade dressyr med timpis, typ första gången efter fyra år. såg ut som tarzan i djungeln, och mina händer for upp och ner och överallt som en gorilla på fyllan. jag vill ha ny film när jag rider, haha, håller en tumme hårt för att det är viss skillnad. skämmes .. ska ta och kolla hoppfilmen med calle imorrn. den får mig att skratta gott kan jag lova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide