step outside

kan dela med mig av en bra och dålig sak idag.
vi börjar med den bra och det var att jag var på bilskolan och skrev in mig, äntligen. så den 28/4 ska jag gå på min första teorilektion och sen går det av bara farten tills jag har körkortet i handen, kan vi ju låssas iaf.


det dåliga var ridlektionen som gick käpprätt åt helvete. jag red som ett jävla arsel! som anneli sa, jag var av och på. men det fanns stunder då hon vart impad iaf. fast det mesta var katafuckingstrof. tankarna gick mot att sluta rida, men jag tycker ju det är skitkul, så det funkar ju inte. men funderade då på att ändra mina mål och så, borde hädanefter bara rida för att det är kul, inte sträva efter att bli en riktigt duktig ryttare. jag failar ju gång på gång. och dessutom så kom jh och jag på efter lite diskuterande igår, att har man ingen egen häst så kommer man inte framåt. inte dit vi vill åtminstone, och det suger hårt.
längtar tills boel kommer, då ska jag rida bra. borde också använda lite pengar till privatlektion eller nått sånt, min sits suger kärring, mina skänklar speciellt. nåja, nu håller jag på bli fattig, beställt kläder för typ en tusing, och imorrn slänger jag iväg en beställning på en jacka, där rök tusen till. sen samlar jag till en ny hjälm. ojoj, jag behöver ett jobb. inte för att jag har tid. jävla hästar, varför ska jag envisas om att hålla till i stallet 24/7, suck.

Kommentarer
Postat av: Bea

Nice, jag ska också läsa teorin då :D skönt att slippa gå den ensam.

2009-03-20 @ 04:30:47
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Eliza

Låter som en bra idé, jag hade alldeles för höga krav och då lessnade jag!

2009-03-20 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide