can you see

min dröm i nuläget ..
jag ska ha en stor gård, hästgård någonstans söderut (eller utomlands). ett stort och fint hus. gärna en pool på gården. ett hemmagym. sen det viktigaste av allt. ett stall. stort, luftigt, ljust. många boxar, spolspilta, skötplats, stor sadelkammare, foderrum med mera. det ska vara tittaut boxar och bred stallgång.
minst ett stort, ljust ridhus, en eller två uteridbanor, belysta, gärna en terrängbana. stora hagar som aldrig blir leriga, flera hektar ängar, bra ridvägar, skrittmaskin and so on. och där ska jag hålla på med hästar av alla de slag. typ försäljning av hästar, ta emot problemhästar, kanske tävla lite. fanny hade kunnat få vara min kompanjon ;) tänk hur nice det hade varit.



men just nu är jag så jävla avig på flera punkter, suck.

Kommentarer
Postat av: mickan

grym dröm, det passar dig bra :)

2009-03-22 @ 15:12:17
Postat av: fanny

Haha, vi har samma dröm :)

2009-03-26 @ 20:21:52
URL: http://faannyyl.blogg.se/
Postat av: Jk

ja menar det. hoppas den går i uppfyllelse, hade suttit fint som fan :)

2009-03-27 @ 00:09:28
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide