stay sharp

nu kommer jag inte ens ihåg vad som hände igår.
haha, eller lite.

fotade bilder på olle, valle och jesse. skitbilder, jag har verkligen haft dåligt med motivation till fotandet och när jag väl tar tag i det blir det bajsgubbar. nåväl, bättre än inget.
red sen ut valle, han vägrade gå längre än till kurvan åt vänster. så han började, snurra, stegra, dampsprånga. så brukar han aldrig göra. men när han har bestämt sig så har han liksom. haha, sussi hade sett oss på håll och stod en stund och vänta ifall hon skulle få fånga en häst ;) sen kom jennifer och asse så vi red med dom och då gick det bra. valle var asfin i traven, ruskigt fin alltså. sen i galoppen gjorde han en bakut spark som han brukar, men sen direkt efter började han bocka och hålla på. vart jävligt överraskad. på sträckan drog han flera bockar på raken, shitman. jag tror aldrig att han bockat när jag ridit tidigare. jävligt piggelin häst ;)

läste ut tredje boken igår också. suck, den var asbra! bestämde mig för att kolla om det gick att beställa billigare på internet och såklarre gick det. så jag hackade in mig på morsans cdon konto och slängde iväg en beställning. + att jag hittade en rabattkod och slapp frakten :) ibland är jag riktigt finurlig. det skulle ta 1-3 arbetsdagar. hur ska jag klara mig? hahaha.

idag sovde jag aslänge. sen en snabbis till stallet och gjorde lite småsaker. drog hem. fick köra lite mer än vanligt. först till granbacka, sen till icarimi och hemåt. jag var inte så himla dålig alltså, hehe. nu ska jag göra annat, tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide