sick and tired

vilken natt. har vaknat titt som tätt. fått gå upp och snora näsan, spruta sprej, fylla vatten, hämta tablett. öppnade fönstret och det blev riktigt kallt och skönt. hade lyckats packa in mig bland kuddar och allt så jag frös inte ens om en lilltå. vaknade innan klockan ringde. fick värsta smsterrorn. tjotti berättade att det var rytmik klockan nio, då hade jag typ tio minuter på mig innan bussen skulle ha gått och jag hade ingen dans. men försökte iaf skynda mig, missade dock bussen med någon minut. så hejdå betyg i idrott också. och eftersom jag inte kände mig speciellt fräsch så ides jag inte heller gå på idrotten och bara sitta och titta. jag tror det får bli en till sjukdag. det dåliga är ju att eftersom jag låssas vara sjuk och är borta så mycket så har man ångest när man måste stanna hemma när man är sjuk på riktigt, suck. helt seriöst, jag kommer få gå om tvåan. för det blir nog för tungt om jag ska läsa om massa ämnen i trean. fan alltså, jag vill inte ens gå samhälls hära. vill verkligen flytta! och jag har funderat och insett att jag verkligen inte trivs i min klass ju. kanske skrivit det tidigare. på torsdagen förra veckan var det en som glatt hälsade och pratade lite med mig. och då är det inte den som jag brukar hänga med. och innan jag lärde känna henne trodde jag att hon var en bitch. se så fel man kan ha. dom jag trodde bra om visade sig vara ena riktigta skitpåsar. jag saknar verkligen mina gamla klasser. hedskolan och ettan natur. många från grundskolan som gick natur dock, men hade jag inte börjat där så hade jag aldrig lärt känna ett gäng härliga människor. det är jag glad över att jag gjorde. fan vad jag suger, det är nått seriöst stort fel på mig .. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide