charmed

tjoho, igår kom mitt paket från cdon. men morsan hann inte hämta ut det förrän idag. så när jag kom från stallet legade det på bordet. eftersom man inte kan kasta iväg åttahundrasvenskakronor bara sådär (iaf inte när man bor i min familj), så tog jag det som en tidig födelsedagspresent. jag har ju alltid haft en grej för magi och häxor och sånt. kollade ofta förhäxad på tv, fick hem tidningen witch en gång i månaden, and so on. så efter att ha kollat några gamla avsnitt  av förhäxas nattetid här för någon vecka sen kom jag fram till att jag ville se alla.


Alla 8 säsongerna av "Förhäxad" samlad i en samlingsbox.
Efter att ha insett att de är ättlingar till ett uråldrigt släkte häxor hamnar tre systrar i mitt i en kamp mot demoner och trollkarlar - och ibland mot varandra. När de vackra systrarna Halliwell ärver ett hus av sin mormor och hittar den hemliga "Skuggornas bok", inser de att de har var sin unik kraft. Den bestämda Prue (Shannen Doherty) kan flytta föremål med blicken, den reserverade Piper (Holly Marie Combs) kan frysa tiden och den ohämmade Phoebe (Alyssa Milano) kan se in i framtiden. Var och en är de starka, men det är bara genom att lägga sina olikheter åt sidan och gå samman med "kraften hos tre" som de kan skydda oskyldiga och utrota ondskan. Varje avsnitt i denna händelserika serie är ett övernaturligt äventyr fyllt av spänning och humor.


Kommentarer
Postat av: Eliza

alltså, serieboxar är snuskigt dyra!

2009-05-31 @ 15:39:21
Postat av: Anonym

OOh har kollat igenom allihopa, dom är skitbra! ;)

2009-05-31 @ 20:38:19
Postat av: Jk

ja jävlar. men man tjänade iaf en massa på att köpa hela samlingsboxen istället för en och en eftersom ;)



åh, härligt, jag diggar förhäxad :)

2009-05-31 @ 21:11:13
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide