extreme force

hej, hej, hemskt mycket hej
nu ska jag nog börja dra mig mot stallet. det vankades nog utskrittning tror jag. tråkigt väder dock, ser riktigt mörkt ut. sen klockan fem har jag ridlekis. bettan skulle bort. som tur är ska dom bara ha lite teori, i höladan, smaka lite mat och så ;) men det där med att prata, lära och barn är inte min starka sida. men får försöka göra det bästa av situationen.

försöker nog snabba mig hem sen. kanske pluggar litegrann, iaf bilteori.
känner mig helt opepp till att laga middag. inget som lockar, uäh.
well, nu ska jag tjolavippa så jag hinner göra något alls. tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide