hands up

hej, hej, hemskt mycket hej
nu råkade klockan vara ganska mycket. har fan suttit och redigerat bilder hela jävla kvällen. moa hade fotat över 600 stycken. nu är det dock cirka hälften kvar.

drar en kortare sammanfattning av dagen. tidigt till stallet, ut med djuren, fixa, dona. tävla. andra hopptävlingen i min karriär. hindrena låg på sjuttiofem. timpan skötte sig alldeles utmärkt, han är en sån pärla. vettefan hur det såg ut på banan, men det kändes asbra, men framförallt så var det sjukt jävla skojigt :) nolla och en andra plats. kanske det blir lite högre nästa gång. på kusen tvekar jag inte, utan på mig själv. vet inte om jag kan rida alls på högre höjd, huhu.
borstade valle i hagen och skrittade ut han en bit efter stigen. myspellen. ashärligt väder, säkert tjugo grader :)
borstade och fixade kingen. red honom på banan samtidigt som fanny och hennes prins. det gick ganska bra. han skötte sig. som sagt, moa fotade. men fattar inte varför jag ber någon fota mig. grinar fan nästan när jag kollar resultatet, dumma, dumma mig. men vänta bara, jag ska ta tag i det.
sen donade jag på igen och fixade klarre en massa saker. cyklade med tunga tramp hem kring sju kanske.

ids verkligen inte slänga in några bilder idag. det får bli imorrn kanske. har så jävla mycket att göra känns det som. packa, fixa med skolarbeten, tvätta, pengar and so on. imorrn blir det lika tidigt och då ska jag nog släppa ut tretton hästar. haha, jävlars. ska försöka göra bort massa på fm så jag kan komma hem i lagom tid, laga mat och göra bort lite andra saker. nä, nu blev det här mycket längre än vad som var tänkt. dags att dejta john blund, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide