no new names

hej, hej, hemskt mycket hej
somnade inte förrän kring sex igår, och jag fick kämpa för att somna.
så jag brassade på till tre idag, skönt som bara den.

for till stallet och fyllde lite påsar och pussade på pärlorna innan lektionen. fick sockan idag igen. och egoisten i min grupp gjorde så att jag inte fick någon dressyrsadel. jävligt surt. så jag fick rida runt i en sjukt äcklig sadel. försökte ha dressyrläder ändå, men i galoppen blev dom för långa och när jag skulle korta dom var jag tvungen att snurra ett andra varv. alltså varför ska dom ha så långa läder, inte är det väl ens någon som har så långa ben? gjorde lite samma som sist, skänkelvikning efter långsidan. idag gick det skit, rent utsagt. så dåligt har jag fan inte ridit på hur länge som helst. är jävligt besviken på mig själv, för jag vet att jag kan mycket bättre. typiskt så blev vi filmade just denna lektion, hmh. skämmigt att måsta sitta och kolla på den hemskheten nästa vecka. kanske jag skolkar ;)

måste kliva upp tidigt imorrn, har hästkunskap klockan ett, bläh.
så det är väl bäst att ta sig en siesta nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide