sweet sugar

hej, hej, hemskt mycket hej
just hemkommen från stan. morsan och jag for för att handla. jag körde bilen, men jag gillar inte min körning. jag shoppade bh, sockor och en jacka. var svinnöjd över att äntligen hittat en svart normal jacka med huva, inte allt för dyr. hadlade typ tio kassar med mat, så går det när jag är med och plockar lite av varje, haha, nästan. men iaf, sen när vi kom hem så tömde jag min gamla jacka. alla fem fickor. ska sätta in i min nya, och då har jackfan bara 2 jävla fickor. varför i helvete gör man inte jackor med åtminstone en innerficka också? och varför i helvete kollade jag inte fickantalet innan? det förstörde min shoppinglycka rejält. men jag får väl leva med två hängpattar till fickor, proppfulla med massa olika småsaker. helvetes jävlar, dumma jacktillverkare.

nu ska jag gå till köket och hjälpa mamma med maten. vi ska prova nått nytt. lite fajitasaktigt, med kyckling och tortillabröd. fast jag gör min lilla egna, för jag gillar inte wookade grönsaker. blir så irriterad på josefin, hon ligger hemma hela dagen, hjälper inte till att handla, inte heller att packa upp varorna, eller ens hjälper till att duka eller med maten. dålig jävla stil, snorunge.

ska till stallet sen, rida lektion för lotta, markarbete. senare rida lektion med kingen i dressyrgruppen. skojsigt :) nåväl, på återskrivande, tack och hej. ps. fan vad jag hatar att folk snor mina bilder. det spelar ingen roll vartifrån. men man får väl för fan vänta tills jag skickar. att folk aldrig kan acceptera det, hrmpfh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide