timeless

hej, hej, hemskt mycket hej
slänger väl in någon rad om idag också då.
har tappat mycket motivation till skolan igen, fann ju lite här ett tag, men nu känns det som att den börjar pysa. det jobbiga är egentligen inte att gå till skolan och vara där. just nu är det allt som hänger över mig. alla rester som jag lyckats samla på hög. jag menar, det är väl kring fyra veckor kvar till skolavslutningen. jag hinner aldrig.


stallet sen då. fick rida tiamo på lektion. det var länge sen jag dressyrade med honom. men det gick kalas. han var verkligen jättefin. vi gjorde lite skänkelvikningar efter långsidan och lite bogen in/öppnor i skritt och trav. hatar mina ostadiga skänklar, men i övrigt är jag ganska nöjd. timpan är en bra kille :)
borstade och skrittade ut ollen idag igen. vi vart ensamma denna gång också. tog samma varv som igår och skrittade hela stigen. och olle var hur jävla kung som helst. han vände inte en endaste gång! fyfan vad jag är stolt över honom.

nu ska jag dejta john b. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide