plenty more to show

hej, hej, hemskt mycket hej
blev att dra fram kameran så fort jag kommit till stallet. sandra och åzkar hoppade. fotade lite bilder på dom, men jag har råkade ge dom jättelite luft på många bilder. ajsingbajsing.


några bilder från dagens fotning ..


efter en stunds glidande tog jag in skruttan. borstade henne. eftersom min kompanjon var sen så hann jag rykta och pyssla på ganska noggrant och länge. sprayade pälsglans, vilket fortfarande inte uppskattas, men livet är hårt ;) hon fick äta lite, sen lite till när jag väntade på mitt nya sällskap. for ut med vagnen runt stigen. fanny åkte med, hon fick testa hålla i tömmarna lite, fast det var ju inte så himla komplicerat. mitcha var asglad över att få gå framför vagnen, hon trivs verkligen där. pigg och glad var hon. på sträckan fick vi lite för mycket fart i traven, så skruttan började galoppera, knas. svängde av vid småstallen, väntade medans fanny uträttade ärenden och for sen vidare till klubben. asmysig körtur, det är verkligen härligt tycker jag :) skulle sen linda på loppan hennes BoT, men lindorna var helt fucked up. typ halva fleece, halva elastiskt. hur kasst som helst, hatar verkigen sånna. haha, så jag sprang och hämtade ett par av mina gamla, typ akryl, då blev det kalas. mhm, jag har mina krav, höhö.



nu tror jag att jag ska ta och kolla en film. har massa nya som jag inte sett, men är lite sugen på en gammal goding. step up 2 the streets. kanske hundraelfte gången jag ser den, men vafan, gillar ju den ;) så tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide