surprise

hej, hej, hemskt mycket hej
laddade upp idag med massa gott(?) fredag i all ära. skulle smaka chips ordentligt idag hade jag bestämt, men när jag var på coop så ville jag ju ha lite godis också eftersom det fanns knattar och beanies. och för att släcka törsten blev det också dricka.



men tror ni inte att jag efter cirka två nävar chips och en näve godis blir äckligt less. och då menar jag verkligen äckligt, snuskigt. två glas dricka gick ner, sen började det att kolsyras från näsan till tårna, uh. fyfan vad besviken jag blev. jag som sett fram emot att ligga på rygg i sängen och hålla händerna upptagna med att ta en näve chips, stoppa i munnen och tillbaka, hela kvällen. men om man ska se det positivt så har jag ju kvar slibbat hela helgen nu, minst :) fast efter söndag blir det att sätta upp lite godisregler, det får ju inte spåra ur ;)


fast tacka vet jag kinder ägg. det är riktigt gott, alla gånger, utan överdrift. kinder maxi funkar, men om det ska vara kinder, så ska det baske mig vara ägg. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide