fairytale

hej, hej, hemskt mycket hej
ska försöka dra en liten update. såhär sent som vanligt ;)

väckarklockan ringde innan sju. kvart över stod jag i duschen. slängde i mig frulle och tog cykeln till stallet. släppte ut kungen i hagen åtta, mockade och fyllde påsarna. fick sen vänta en stund på mitt sällis. hann fota lite emellan.
borstade jesper, for sen ut och skritta i skogen med ett helt gäng. bea, jh, linnea, helena och jag då. mysigt var det, soligt och varmt. haha, min häst var så söt, gick sist och drog på benen, hade näsan i backen nästan hela tiden och tog en tugga mossa lite då och då. han är ju bara för skööön jesse. vilken cooling.

grejade på lite. cyklade iväg och fotade lite på stigen. borstade min svarta springare i hagen, tog in och ryktade innan vi gav oss ut. jh och johanna hängde med på framskrittning i skogen. red sen på banan. trodde han skulle vara lite vild och cpspänd. men han var faktiskt riktigt duktig. gjorde nått bus emellanåt, men igenomsnitt var han snäll. red inte så fint som jag hade kunnat, men tror värmen tog lite på krafterna hos oss båda, hehe. sen hjälpte jh mig lite i galoppen, hon är så duktig. har lite fula ticks och grejer som jag måste bli av med. det värsta är ju att jag vet om många av mina fel, men det är så svårt att ändra sig.

fixat hinkar till vallen. och det är sjukt vilken ångest man kan få över att måsta skriva med permanent penna på två hinkar. hahaha, fult blev det, men that's life. kanske ingen tänker på det ;) och så lär han ju inte ha dom speciellt länge. tvättat jesses sår och lite sånt innan jag cyklade hem igen.
har ett gäng med bilder, men får ta och ladda upp dom imorrn istället. måste sova, ska upp tidigt imorrn också och släppa ut lilla murmeldjuret i hagen. håller en tumme för fint väder. jag har btw börjar bli brun på armarna, inte mycket, men det är alltid en början ;) koooooom sommar! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide