when time pass by

hej, hej, hemskt mycket hej
nattupdate som vanligt då. men idag har jag haft fullt upp med bilder och night rider.


det var tungt att kliva upp idag. men valle var i hagen strax efter åtta. fyllde båda hinkarna proppfulla med vatten innan jag slog mig ner i pentryt. var så jävla trött att jag tog en liten siesta. sen när jag skulle gå till stallet och mocka såg jag vad den svarta busen hade gjort. båda hinkarna var välta. den molusken, fan vad taskigt alltså. så jag fick fylla båda på nytt. och så fixade jag ett däck till åtminstone ena hinken. så nu ska han väl inte lyckas välta den ;)
mockade, spånade och fyllde maten. sen drog vi ett gäng hem till jh och tog bilen till stan och shoppade mat. borstade sen valle i solen. han höll nog på stekas, stackarn som inte har någon skugga. han fick iaf äta em ute, och då passade jag på att fota lite på banan. det hoppades lite småhinder, och bilderna blev inte kalas, men dom funkar.
tog in valle och ryktade honom innan vi drog ut i skogen. johanna och emma hängde med. red stigen åt vänster och tog gångstigen hemåt. red runt på småstigarna en stunda innan vi var klara. brukar inte ha något emot att skritta, men idag kändes det bara långsamt och jag hade ont i fötterna, höhö. men valle var fin och duktig, en riktig pärla. tvättade vattenkoppen och lite sånt innan jag drog mig hemåt.

ska bjussa på några bilder från idag,
annars finns dom på bilddagboken som vanligt ;)
ingen kalaskvalla här heller. ciao


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fina bilder :)

2009-05-18 @ 01:22:15
URL: http://emiliarapp.blogg.se/
Postat av: Jk

tack så mycket :)

2009-05-19 @ 00:21:22
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide