life like you know it

måste bara säga att det känns så jävla skönt när min "hemlighet" inte längre är hemlig. det var old times, jag skäms. men det är slut nu och that's it. well, tänker låta det ligga lågt, för som sagt, jag skäms som en apa. hoho, vad kul det är att skriva i gåtor. ni bli väl ruskigt nyfikna, hahahahagamannen ;)


kan också passa på att berätta att denna svarta springare lyser upp mitt liv. han är som en strålande sol, mitt lyckopiller. kort sagt, det bästa jag vet. är världens lyckligaste som får ta hand om honom. och lillebror förstås. stackars er som inte får det, hihi. din dröm, min verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide