chicy

hej, hej, hemskt mycket hej
har inte gått och lagt mig än liksom. tänkte vaka litegrann. det var josefin som övertalade mig, men hon har stuckit till malmberget vid sju. skönt egentligen att slippa sova, tänk vad mycket man kunnat få gjort. fast jag älskar att sova. men jag är dålig på att somna, i alla fall på senaste tiden. men jävla hårt har jag börjat sova, märker inte när det kommer sms längre.

tänkte slå på en film bara sådär. ids inte fara iväg än på ett tag. och dessutom har jag ju hunden. tur att den alltid sover, då gör det inget om jag är dåligt sällskap ;) måste väl göra lite frukost innan jag bänkar mig framför filmen. har fan inte ätit på hela dagen igår, hann ju liksom inte. så magen börjar nog knorra snart om jag inte fyller på den. på återskrivande, pusshej

Kommentarer
Postat av: Julia

Har inte läst böckerna. Men jag tycker pattison ser sjuk ut & jag menar nå hade man ju hällre valt en VARM kille än en is kall :D haha!

& pattison ser aldelens för mager ut. "Jacob" är mycket snyggare musklad & mycket gulligar ansikts uttryck ;D Men smaken är som baken ;D

2009-11-27 @ 14:00:02
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide