don't get me wrong

hej, hej, hemskt mycket hej
jag tror jag kommit på en sak som gör att motivationen till plugg inte existerar för mig. jag vet ju inte vad jag vill bli. hade jag vetat säkert att jag velat bli typ tandläkare så hade jag ju satsat på det och gjort mitt bästa för att klara alla ämnen som hade krävts för att ta mig dit.
eller så är det bara lättast att säga så. sa ju tidigare att jag skulle vara oftare i skolan när jag fått körkort och vi ser ju hur bra det går. just nu skyller jag ju det mesta på cp-ulla. för det är lättast, och det är fan hennes fel att det blivit som det blev. fast innerst inne vet jag ju att i slutändan är det upp till mig. och egentligen vill jag ju gå i skolan, jag vill ha en utbildning. men nu verkar det ju kört igen. halva terminen har ju i princip gått. och jag får ändå inte börja på komvux förrän jag är tjugo, så det är väl lika att försöka göra bort något på gymnasiet, även om jag inte ens får ut nått betyg därifrån ..

nä, nu ska jag allt ta och äta frukost, klä på mig och fara till stallet. hoppas jag klarar mig och inte får soppatorsk efter vägen. måste tanka snarast känner jag. men min dumma bil jävlas alltid med mig just när jag ska tanka. antingen startar den inte när vi ska iväg, eller så får vi inte ens upp locket till tanken, kuljul. längtar tills jag får köpa mig en helt egen, lite snyggare, lite bättre bil :) hihi. pusshejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide