holding too thightly

hej, hej, hemskt mycket hej
under natten hade dom två senaste efterlängtade avsnitten av the vamipre diaries laddat klart så jag satte igång att kolla dom sådär mitt på dagen när jag vaknat. klädde på mig i sista sekunden och sprang ut till bilen. klockan var typ fem och jag har lektion halv sex. såklart hade låset fuckat så det inte gick att låsa upp. provade bagageluckan, men den var fastfryst. tillslut gick det att låsa upp dörren och jag kunde starta bilen och börja skrapa rutorna. såklart var det såndär snöis som knappt går att få bort.

tio över var jag i alla fall i stallet och kunde byta om. pajade ett par andra ridbrallor i farten ;) fick först ludde, men så fort jag vänt om och börjat gå ångrade hon sig och gav mig lector istället. blev en kvick borstning och sånt, men jag hann. red mycket på volt och skulle rida utan stigbyglar. men jag har nästan mer problem att sitta ner och ha dom på så jag behöll mina. lector var riktigt fin. vi var mycket duktiga, enligt mig då, hehe. bustore drog ett rejs från skritt en gång, men sen var han nöjd ;) red för ålle och det var riktigt kul. fick en massa bra hjälp och saker att tänka på. har på en vecka hunnit rida en lektion för varje ridlärare. torsdag - anneli, fredag - carola, onsdag - lotta, torsdag - ålle. bra att variera lite ibland, spännande, höhö.

hade us-möte nästan direkt efteråt. säger bara en sak, shit, vad fan har jag gett mig in på? det var precis samma tjafs och bråk vid den här tiden förra året. en stor anledning till att jag gick ur då. och så var man tillbaka igen. phuh, men får väl försöka göra det bästa av situationen och försökta styra upp litegrann. tagit på mig rollen som ordförande, samt plockat in lite nytt blod hastigt och lustigt. det kommer bli jävligt spännande det här. men jag gillar utmaningar, det är i alla fall det som jag intalar mig själv just nu ..

hade minst sex missade samtal och två sms när jag lämnat mobilen i skåpet. hur kommer det sig att folk alltid är så angelägna att ha tag på en när man inte har telefonen med sig? och när man väl har den i innerfickan är det ingen som tar sig tid att ringa. varför är det så, vavavava? ;)
(kan inte ladda upp bildjävlar, så det får bli ett bildfattigt inlägg!) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide