i want revenge

hej, hej, hemskt mycket hej
mina inlägg blir alltid så himla långa när jag väl skriver ..
.. och ändå kommer jag på en massa som jag vill lägga till. 

mina pärlor åker ju iväg ihelg och tränar, så tänkte vara stalledig. men jag lovade nu att rycka in och ha guriann imorrn och så ska jag fota med jessica till projektarbetet. sen blir det ju en tidig morgon på lördag då vi ska åka skrillor kring 9 och om jag känner mig rätt så kommer jag hitta på något att göra i stallet efter det. fast söndag ska jag satsa på att vara helt hästfri om det går ;)

alltså är jag konstig om jag säger att jag inte önskar mig något i julklapp? för jag kommer inte på något att lägga på min önskelista. än så länge är den helt tom. såklart det finns grejer som man kan skriva upp bara för att skriva, men inget dönödvändigt, jag är ganska nöjd so far. och som varje år tycker jag julen är ganska överskattad :)

avslutar med att bjussa på en låt som jag fått på hjärnan
- boys like girls - love drunk -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide