everybody has gone mad

hej, hej, hemskt mycket hej
ja, då var klockan slagen sju. som i sju på morgonen. min mor har farit på jobbet, hunden har tömt sin morgonblåsa i hallen och josefin snarkar på i sitt rum så det ekar i betongväggarna.
mamma tyckte inte det var någon idé att gå och lägga sig längre, så jag försöker ta hennes ord på största allvar. har tänt alla lampor i huset, nu väntar jag bara på att det ska ljusna utomhus också. vettetusan när det händer, med tanke på att jag aldrig är uppe vid den här tiden plus ett par timmar framåt ;)
måste erkänna att det börjar bli lite tungt i ögonen. och jag längtade faktiskt efter att få lägga min stora skalle på min underbara kudde och drömma en härlig dröm om mitchel musso. okey, nä, det där sista vet jag inte vart det kom ifrån. tog bara första bästa namnet som kom upp, hehe.

(såklart har datorn flippat ur, det går inte att lägga in bilder, håll ut!)

har lite stökigt rum så jag kan ju passa på att städa det, eller diska bort lite disk, eller varför inte ta en skön dusch. eller så slår jag bara på tvn och försöker hitta något program som är intressant och chillaxar ett tag. haha, allt lät ju så tråkigt. lite senare kanske jag förbereder en smarrig frukost. var liksom ett bra tag sen jag åt frulle.
har i alla fall aldrig vakat i hela mitt liv bara så ni vet. så det här blir en spännande utmaning. den borde jag väl klara? :) hahaha, nä, nu ska jag på riktigt hitta på något annat. vet inte hur många timmar jag spenderat framför denna dumburk inatt. jojust, måste klicka hem lite grejer innan jag kan stänga locket. vi kanske ses och hörs, pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide