moving my hands

hej, hej hemskt mycket hej
tänkte ju skriva en liten rad om att idag 20 november är det min och mitchas årsdag. idag har jag skött henne i fyra långa år. och jag ångrar inte ett endaste av dom åren. jag var bara fjorton när jag började ta hand om henne och på den tiden var skruttan en ung dam på arton år, geez ;)

och eftersom min fuckade dator inte vill samarbeta så går det heller inte att lägga in några bilder alls. så jag kanske får tillägna henne ett bildinlägg sen när datorn och jag är överrens. har tråkigt nog inte så många bilder på henne, i alla fall inga fina trorja.

nåväl, nu ska jag gå och lägga mig efter typ 32 timmar utan sömn. jupp, jag är riktigt stolt att jag klarade det. men nu kommer jag förhoppningsvis sova riktigt gott. även om jag ska upp åtta imorrn när det vankas skrillor redan nio. om jag ens kommer höra väckarklockan vill säga, hehe. sov gott alla geeks, för det tänker då jag göra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide