women's murder club

hej, hej, hemskt mycket hej
dåligt med uppdatering denna vecka. men det är så tråkigt när jag inte har några nya, fina bilder att bjuda på. vill ha tillbaka lite inspiration och lust för fotandet. ska i alla fall försöka damma av kameran och ha en liten fotosession med en pålle eller två imorrn om vädret tillåter. hade velat få bortgjort fotningen av alla klubbisar, men då behöver jag ett gäng assistenter. men ingen ids ju hjälpa, och det är inte ens jobbigt. snabborsta av nån kuse, ta av nosgrimma, och hålla i djuret. well ..


måste bara berätta hur bra det gick på lektionen i onsdags. red tiamo och han var superfin. hittade tillbaka till lite fler knappar och red även ordentligt i galoppen. annars går det lite fort och avsaktningarna blir jättefula. men nu jävlar. superb :)
i torsdags red jag jesse och det var inte heller fyskam. gick bättre i galoppen än vanligt. hade några fina stunder. men sen är han så stor att jag inte orkar hålla ihop och rida han hela tiden. då släpper jag, förstör och får helt enkelt börja om.


red super olle idag. samtidigt som lotta. shises tänkte jag först, läskigt. men jag menar, hon vet hur jag rider eftersom jag ändå rider lektion för henne once a week. och hästarna är hennes allt och hon hade nog inte låtit mig rida om hon trott att det skulle skada. that's my conclusion.
började rida lite i stora, sen gick vi över till lilla. jag tycker det gick ganska bra. olle är så fin nu för tiden. stor skillnad från när han kom, helt tokigt. haha, efter att ha galopperat lite fick jag kramp i tummen och bytte spöhand. sen när jag skulle galoppera igen blev han tokig. jag fattade inte vad jag gjorde för fel, höhö. men sen så hade lo missat att säga att han får panik när man har spöet i vänster hand. tack liksom, haha. men sen var han duktig :) fick lite småhjälp av lo för att rätta till och lite sånt. tur det. värre om hon vart tyst ;)
well, that's about it. tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide