two packs a day

hej, hej, hemskt mycket hej
sitter än en kväll på hägern i v's lägga. tänkte vara själv, men josefin kind of invited herself. så hon och doggelito håller mig sällskap. katterna ser man knappt skymten av, stackrarna. men flisan är i alla fall inte lika rädd som igår ;)

blev inge fotande idag. eller lite ridbilder, men man fick chansa sig fram. för nu har min display gått pajj igen. när jag fotade lite imorse så höll den på dampa, men började funka sen. men nu är den helt knäpp. eller det kanske inte bara är displayen, med tanke på att den som slutar funka titt som tätt. skithelvete, hatar att vara utan kamera. och det kommer jag måsta vara om den ska på lagning igen :(

mockade och gjorde mat åt kusarna. och lät dom vara ute i hagen lite längre. sen borstade vi guleboy och red. superlänge sen jag dressade med honom. hade glömt alla knappar. så det gick inte så jättebra, men några fina stunder faktiskt. och dom som inte ridit honom vet inte vilket jobb johanna gör med han. dom funkar så himla bra :) men det är en fin ponny, lite svår, men allt går. sen trimma jonni efter mig, höh. och bilderna var hemska. nu har det gått för långt alltså. usch och fy, jag vill helst gräva mig en grop under jorden eller nått. fuckingjävlahelveteskukgubbskit :(

måste ringa pappa så fort jag vaknar imorrn. grrr, nu måste det börja hända saker. annars överväger vi hårda alternativ .. nu ska jag snoka vidare. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide