light up

hej, hej, hemskt mycket hej
känns som att jag alltid börjar med nått i stil med "dålig bloggning, länge sen sist". men det stämmer ganska bra ju. men när man har roligare saker för sig så känns inte bloggen livsviktig .. sist jag skulle blogga höll dom på att fixa så det gick inte att logga in, skyller på det också ;)

har letat runt efter nya skor på junkyard. mina dansar sista dansen nu alltså. hittade i alla fall typ fem par skor som var intressanta. eller jag avrundade ner till fem par, hehe. men typiskt nog så finns ingen av dom i min storlek. vad är det för stil alltså? försökt googla och hitta dom på andra ställen, men nej. så jag får vänta ett tag till innan jag skickar iväg en beställning. måste skaffa en ny mössa åtminstone ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide