stuck on replay

hej, hej, hemskt mycket hej
jojust, blev lite hastigt och lustigt bestämt en tripp till luleå. det är ju peter eriksson clinic ihelg och lotta ska vara med. trodde hon bara skulle ha med sig olle och att soffan skulle med. men det slutade med att hon tar med båda kusarna och ingen sof. så då hänger jag på. velade lite fram och tillbaka om jag skulle idas fara, men tänkte att det kan ju vara kul att se. bor hos anton och heiduski, puss på dom att jag fick det! tänkte hålla mig i deras husvagn så dom inte behöver dras med mig all the time, men den agerade förråd nu så jag bor inne med dom i alla fall. men dom skulle inte vara hemma så mycket tydligen, but i don't mind.
bara det att klockan är fan två, jag måste, duscha och packa och kliva upp typ åtta. mjiaou, tur att man är härdad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide