rusted from the rain

hej, hej, hemskt mycket hej
inte mycket att uppdatera om idag. stallet snabbt och bara gjort maten åt pärlorna och hjälpt josefin med blå. gick med henne när hon red och lite sånt. följde sen hastigt och lustigt med på valpkurs. kallt och ganska ointressant. men en sak är säker. jag hatar skälliga hundar, dom är ett helvete!


vi har i alla fall världens finaste hund :>


dagens definitivt roligaste, men ändå skämmigaste inträffade imorse. eller klockan var väl kring elva. jossi, dogge och jag gick till bilen för att fara hem. när jag ska dra ut motorvärmarsladden var den redan ur. helvetesjävlar tänkte jag, men såg sen en lapp på framrutan .. där stod det "jag behöver min motorvärmare!!! /stina". hahaha, skämmigt. så vi skrev en ursäkta lapp och var på väg att köra iväg när en bil ställer sig rätt bakom oss. inte så svårt att förstå vem det kunde vara ;) eftersom min dörr är trasig kunde jag ju inte heller kliva ur. så jossi säger att jag ska tuta. haha, vrider på ratten och tutar av misstag = ännu skämmigare. tillslut kliver en kille ut och börjar predika. haha, nej, men han sa att det var hans plats yada, yada. lite sur. så tack marro! du är en pärla. skulle ha gett han ditt nummer. kassare människa än dig får man leta .. nåja, vi fick oss i alla fall ett gott skratt efteråt och förhoppningsvis känner han inte igen oss om vi ses igen. fast han tog nog i lite för mycket, jamenar, an honest mistake. thanks to marias dåliga minne, jävla blondie, hihihi.

nej, nu är jag övertrött och har ont i skallen. dags att sova så jag orkar upp och så min väldigt kära vän inte behöver gå till skolan imorrn. tack och ajdö

Kommentarer
Postat av: marro

äsch, det är ju 945 på platsen på högra sidan, vilket jag sagt? :P

2009-10-13 @ 09:49:42
Postat av: Jk

HAHA, din kratta. 941 annars! :p

2009-10-13 @ 22:07:59
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide