dancing dirty

hej, hej hemskt mycket hej
ja, idag då. så vaknade vi åtta av väckarklockan. ungarna var såklart redan uppe och höll på böka. chillade ett bra tag nere i pentryt innan vi tog fingrarna ur och gick till stallet.
mockade och fyllde maten åt cocco.


borstade och skulle rida lector. just när jag gick till ridhuset skulle dom börja plocka in klubbisar så jag promenerade runt med honom tills dom blev klar. såklart slet han sig och stack och bocka runt. fysatan vad arg jag vart. jag gapade åt honom "leeeector, fan vad jag är less på dig!!" så det bara ekade i ridhuset. sen fastnade han med foten i tygeln och jag kunde ta fast han. och han fick veta hut alltså, morr vad arg jag var på honom. hade stor lust att slänga han på lina innan jag skulle sitta upp. men fick inte svar nog fort så jag satt upp i alla fall. han var snäll tack och lov. gjorde inget alls. eftersom jag prommat med honom en kvart ides jag inte sitta på honom mer än en kvart. hoj, han är som söt, men sjukt jobbig!         

borstade och red cocco. hon höll också på och småjävlas. låssas bli rädd för stora stenar och brunnar som hon sett hundra gånger. men mest var hon duktig. tråkigt pissväder dock. och nu är jag inne i en dålig period. usch vad jag känner mig dålig. min ridning känns anus. även om det bara är en tur ut i skogen. men så är det väl. ups and downs. kändes så himla bra flera pass, så nergången var väntad. men så jobbig ändå.

           

for hem. körde lite, känns bra, jag bör klara en uppkörning alltså. men måste jag göra en utvändig säkerhetskontroll nu så failar jag nog hårt. ska råplugga på det. kollat film med mamma på kvällskvisten. mojsigt. såg män som hatar kvinnor (som min släkting btw var lite med i). hade höga förväntningar, och jo, den var bra. har laddat nått tb avsnitt. och även första avsnittet av säsong två. ska bli gode spännande att sätta tänderna i det. true blood är beroendeframkallande ;) väntar även på att fredagens idolavsnitt ska bli klart. men ciao for now då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide