why don't you come back

hej, hej, hemskt mycket hej
dålig uppdatering här måste jag ju säga.
men som vanligt efter det blir det en remake.

måndag: lector skötte sig när vi red. red nog också guran (tror det var denna dag). ut i skogen och busa barbacka förstås. hon var så frän. riktigt lydig och inte alls nå dum eller bråkig, kalas.
hade hoppning på lektion. fick sessan igen, ålle glömde att jag hoppade henne på torsdan ;) hoppade trestuds, superlängesen. ganska kul. lite sämre med mina armar/axlar, men helt ok. hon var jättefin på framridningen i alla fall.

tisdag: var bara och red tore. han var snäll. så länge vi är ensamma så går det bra.


onsdag:
lektion igen. dressyr denna gång. linno och jag gick en timme innan och valde häst. vi får typ alltid dom som är kvar, och sällan dressyrsadel. men nu jävlar, hihi. passade på att ta tiamo eftersom det var länge sen. hade glömt hur man red honom ;) red lite utan stigbyglar, gjorde skritt, trav övergångar med sätet och så. lydiga och fina timpan. min sits var pretty good måste jag säga. tummen upp. dom hade teori i gruppen efteråt, så jag red lector en stund och han skötte sig tack och lov.

snabbsummering fer sure. minns fan inte mycket.
inte det bästa minnet alltså tyvärr. senilt. tjarrå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide