glowing

hej, hej, hemskt mycket hej
goddammit. har ändrat mitt dygn helt galet. igår somnade jag inte förrän vid sex. då hade min lillasyster hunnit vakna och höll på dona. tänkte försöka kliva upp tidigt ändå, men det var mission impossible kan jag tala om.

ska kanske ta och äta frukost på ett tag. är dock inte vidare hungrig. och dom andra har ätit plättar till typ middag. uäh, nejtack. har bokat om mina tider. lite tidigare nu i alla fall. ska råplugga så mycket det bara går. varenda ledig tid, vareviga kväll. får se om jag ids dra till bilskolan och göra tester där. ser ut att bli skolan redan imorrn, med rektorn igen, ajaj. om jag får tag på henne vill säga.

well, nu ska jag försöka få mamma att dra ut och köra lite med mig. har ju halvt strejkat sen 17 augusti ;) bara kört bil en eller två gånger sen dess. dags att ge järnet nu. usch, men först en dejt med tandborsten. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide