rewriting the story



hej, hej, hemskt mycket hej
jh väckte mig och tvingade upp mig tidigt. alltså redan ett, haha. så jag for iväg till stallet.
fotat massa bilder idag. på chippen, prisma och valle. tyvärr så vart det dåligt väder just när det var valles tur. så bilderna blev inte så roliga + att stackars valle höll på avlida av knotten. men fick en hel del bra på dom andra två i alla fall. men vi ska fota om på kungen åtminstone. och även fota dom vi inte hann med idag. kanske slänger in lite fler bilder sen om jag ids.


hunnit mocka till kungen, fyllt hö, och borstat den svarte litegrann. när jag knoppade honom var han helt lös, men stod ändå still som en liten ängel. han är så underbar :)

funderar på om jag kanske skulle fota lite islandshästar imorgon. dom har tydligen klubbtävling. har ju bara fotat sånna en gång och då med skolans skitkamera ;) så om jag orkar kliva upp och får med mig sällskap kanske jag fotar lite sånt också.

nu ska jag äta nått. orkade aldrig laga middag när jag kom hem, men känner mig hungrig nu. det börjar göra ont i huvudet då. haha, låter sjukt ju. men well, på återskrivande. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide