sweet escape

hej, hej, hesmkt mycket hej
vet att jag är sämst på att uppdatera ibland. men det är inge kul när man inte är skrivsugen och har en massa och skriva om. fast ibland behöver man ju bara börja så kommer det bara mer och mer ;)

stallet idag, lektion. kom lite sent och då hade min snälla grupp lämnat kvar sockan eller ludde till mig. haha, nej, skämt åsido. i don't mind. jag rider vilken som helst. men ehe, eftersom jag och sockan hade våra krusiduller veckan innan tog jag ludde. usch. jag vet att jag kan, men jag gör det inte. så shame on me. hade kunnat gå mycket bättre. jag ska spara lite pengar senare och lägga dom på privatlektion för lotta känner jag. det behövs ..
 


sedär, tangenterna glödde och orden flödade. eller .. nått sånt. våran kära lilla hund har i alla fall ätit paj min fina, lilla mus till min dator. så det är jävligt ansträngande att använda den inbyggda rutan. man blir bortskämd när man kan scrolla ner, höhö. ska försöka att inte sova bort hela dagen imorrn. känns konstigt att inte ha jobb eller skola. men eftersom jag innerst inne vet att det är min uppgift att boka om mötet så skjuter jag bara på det. men måndag, hjupp. well, ser fram emot all fotning ihelg. hoppas bara vädret håller sig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide