big and light

hej, hej, hemskt mycket hej
var trött som ett as imorse. så ren tur att jag kommer ihåg vad jag sagt när det ringt ;)
stormade utomhus. nära att man flög bort. fick hålla båda händerna på styret för att inte tippa.

stallet och red lektion. jag fick sockan. haha, igen .. markarbete på schemat. hinder och travbommar på volt. framridningen gick faktiskt bra. galoppfattningarna är typ en miljard gånger bättre nu än förrförra veckan. fast första fattningen var det fulaste jag sett, men det blev galopp och efter det hade vi inga större problem. motivationspinnen är min bästa vän, haha, som tur är låter den mer än vad den slår ;) hoppningen gick helt okey. kändes som att strumpis fick rädda oss ständigt. och han gjorde ett bra jobb. i andra varvet hade jag superb känsla, jättekul :) har nu ridit mr socrates en gång i veckan i tre veckor. så nu är vi bästisar. haha.

imorrn har vi teori på lektionen. sen på kvällen ska jag rida med i hoppgruppen och hoppeliskutta. ska bli skitkul. ska också försöka att snöra på mig dom vita, stela, gamla gympaskorna. om inte doggelito ätit upp dom förstås.
nåväl, tjenis

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Fin blogg! :D

2009-09-10 @ 22:13:54
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide