walk in his footsteps

hej, hej, hemskt mycket hej
var lite duktig och joggade en massa när jag skulle till stallet. jogga, gå lite, jogga igen.
på teorin idag kollade vi hessekurs. gah, hade varit häftigt att rida för honom nångång.
men gode läskigt.

hoppade jesse i hoppgruppen. red y:et. faktiskt riktigt kul. själva övningen är ju
inte värsta grejen, men hoppning. man kan inte få nog av att hoppa liksom :)

nu ska jag kolla några av mina nedladdade program, typ avsnitten som jag missat av idol och heroes. fast måste sova i lagom tid så jag orkar upp imorrn. har i alla fall en viktig tid att passa till efter två. well, ciaO

Kommentarer
Postat av: Stina

sv: Jo! Jädrans va synd! Var ju där hela helgen :)

När tänker du komma till pyn & rida Artig då?;)

2009-09-12 @ 09:48:43
URL: http://wilmaannastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide