a long list of adjustments

hej, hej, hemskt mycket hej
körde hundrafemtio hem till gällivare för att inte missa flyget. fick stressa som fan. kom dit och sen sa tanten att dom inte tog mitt kort. så carre fick gasa till stan och hämta ut pengar. kul, sååå nära att vi missa flyget. men vi hann.

fick vänta på pappa en stund på arlanda. sen kom han och hämta oss. for på en donken och käka först för vi höll på svälta ihjäl. så mumsigt. kycklingburgare och en mcflurry på det :) åkte till gamla hem i gröndal för att hämta nå post. sen vidare. en sightseeing genom nyköping och sen till oxelösund där pappa bor.

imorrn börjar lillasyster skola här och flyttar hit. får se om hon stannar länge eller får hemlängtan. nåja, hon går skola ett par dagar, sen tar vi bilen upp till gällivare och begravning på torsdag. sen åker pappa och jossi till brasilien och blir där tre veckor.

pappa hämtade oss med nybilen. och jag fattar inte hur jag kunde gnälla över den. har jag hållt mig med saaben ett år, så hur fan kan inte en fin bmw vara bättre. eller ens lite bra. sjuk man är. så min bil blir nog alldeles bra. dock utan toning so far. kostar skjortan att fixa det, så får spara ihop till sånt. men annars har pappa småfixat en massa på den och köpt lite grejs. skönt. så gör han en sista fix innan han helt lämnar över den till mig. åh, ska bli lattjo.

nåja, ska kolla runt en sväng. sen ladda ner nån film. det går tydligen på några sekunder här nästan. så bäst att passa på. hejpa

Kommentarer
Postat av: vanja

jadu J,K jag sa ju att du skulle bli nöjd me bilen, de är ju en BMW så man måste va nöjd, å tro mig du kommer inte å vela ha nåt annat märke sen :)

2010-08-22 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide