a small reason

hej, hej, hemskt mycket hej
var vaken till efter fyra nångång bara för att jag var tvungen att kolla massa true blood. laddade ner hela sista säsongen, hade dock sett ett par, men bläddrade igenom dom och kollade sen hela dom jag hade kvar. shit, den är bra, bra, bra. sparade det sista. så det ska kollas nu.

var tvungen att vakna vid halv elva. josefin skulle ju börja ny skola och hon tordes inte gå själv. det är inte så långt att gå från pappa, kanske tio minuter max om ens det. så det är ju chill. pappa hade vart där tidigare, så vi visste ju som vart vi skulle. även om det är cpnära ville jossi att vi skulle ta bilen. och när det inte är jag som ska fylla tanken än, why not? ;) haha nej, men ett bra tillfälle att premiärköra vraket. det gick väl hyffsat. haha. förutom att jag körde som en kärring. damn, automatlåda tack, hehe. närå, måste bara lära mig köra den bilen så blir det säkert finemang.

åh, önskade att jag var jossi i det läget. vill också gå i skola, helst i södern. varför var jag så feg, skulle flyttat till sthlm eller nått för länge sen. suck. ung och dum. jag trivs ju inte alls i gällivare, så varför ska man stanna, hrmh. nåja, lite roligt att typ alla killar som kom och gick där vart vi stod var drop dead gorgeous, nej inte överdriva, men alla såg bra ut och framförallt hade dom bra klädstil!

och vetni, jag ides bara dra på mig ett par shorts. fatta, shorts i slutet av augusti och det var varmt och skönt. nu skiner solen och det känns som sommar :) ska glo film tills jossi kommer hem igen. sen ser vi ju vad vi hittar på. ska åtminstone fylla mina minnen och skivor med massa tv-serier och filmer jag vill se. när det går så snabbt är det ju kalas :) tjingbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide